tisdag 29 september 2009

TIsdag

idag var det målare här och rev sönder våran hall och kladda upp spackel på väggarna. så nu är det grått och fint i hallen. de skulle komma tillbaks imorn. få se när det blir klart =) det kommer bli så fiiint! fast blev lite orolig idag att det skulle bli lite skrikit med den lila färgen :O men vi tror att det blir bra =) det matchar med vårt rosa badrum XD
katterna gillar skyddspappret som ligger på golvet :p det vart helt galna och hoppade omkring där. jag har dammsugit där så de inte äter upp en massa målarskit.

nu ska jag snart gå och träna. är otroligt oinspirerad.. vill bara ligga i soffan och kramas med jimmy och äta nåt gott. fast samtidigt som jag vill det så hatar jag att jag inte kan låta bli alla sötsaker. samtidigt som jag hatar att jag måste tänka så mycket på vad jag äter. för jag VILL verkligen gå ner mer i vikt. få bort tjockmagen. blä. i-landsproblem. ska nog äta cambridgefukost och lunch imorn. iallafall frukost.


jaha nu sprang klockan iväg. ska möta liz utanför om 5 minuter :O vi ska på step-up. straff för att vi var för trött för pilates (!!!!) igår. hur man nu kan vara för trött för det. mer avslappnande träning får man ju leta efter. step up är allt annat än avslappnande. men det är ju skoj ändå.

so long and thanks for all the fish!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar