onsdag 16 september 2009

provar igen..

okej, förra inlägget var skittråkigt. så nu tänkte jag skriva lite om gårdage istället. kanske inte nå roligare, men nå vet ni vadjga gjort iallafall :D

Igår var en väldigt social dag. jag gick till skolan med Linn på morgonen och skulle ha naturkunskap. men Ann var sjuk så vi fick några papper med text och frågor om atomer och periodiska systemet. jag fattade ingenting så det var bara tråkigt. vi gick därifrån kvart över nio typ. då vart det frulle på fagers =) trevlans. synd bara på bullret utanför. dom borde bli klara med det mesta den här veckan om dom ska kunna börja göra iordning för marken nästa vecka.
sen åt jag lunch med Frida på loftet, brie och salamipaj. det var faktiskt gott. det förra pajen jag åt där smakade ingenting. men frågade den här gången vilken som smakade mest :P när vi ätit klart gick vi till ica och köpte glass och så till presenten för att jag skulle köpa sovmask(sån grej man har för ögonen så det blir mörkt) men de hade lunch så gick hem och åt glass och gosade med kattbebisarna. sen när Frida åkt hem så såg jag på facebook att Liz hade tråkigt och inte ville plugga, så föreslog att vi skulle gå ut och fota lite, och det gjorde vi också! =)
tog med mig stativet också för en gångs skull. vi gick till dom där gamla husen vid sandbacken (visst heter det så?) fick en del okej bilder. fast sen jag såg en av mina bilder i helt annan färg på en annan skärm så tycker jga att dte känns lite drygt att lägga upp nå bilder. för jag gillar att ta i rätt ordentligt med färgerna, men blir de att se annorlunda ut mot vad de gör på min skärm så tror jag att bilderna kan vara rätt fula. en del iallafall...bli lite överdrivna.
lägger ändå upp några här.
ska göra frukost nu. hejdå!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar