onsdag 23 september 2009

Idag är det Onsdag

(skrev det här igår, det blev nå fel så det kom aldrig upp då, så det kommer idag istället)

vaknade av en konstig dröm idag.. jag hade rymt till.... kiruna eller nåt. nånstans högst upp i sverige. och sen blev jag förvånad över att jag hade varit ända där uppe. "men det är ju skitlångt bort?!". haha flumm... jimmy var där också =) fast han var redan där när jag kom dit.

jimmy fick ingen tårta igår men idag tog jag med en prinsessbakelse till han från fagers=) han gillar sån. så då blir han glaaaad efter sin låånga dag. han har jobbat hela dagen och nu är han och repar inför helgens spelning.
vi kommer knappt ses på hela helgen har jag fått för mig.. :S för jag jobbar mellan 12-18/19 hela både lördag och söndag. och lördag ska jag vara antingen hos syrran eller hos frida på förfest. fredag kväll ska jimmy spela på ansans. men då kommer jag ju förmodligen och tittar där =) men ändå. det känns lite tråkigt att jag inte kommer kunna "markna" nåt med han.. men men! det kommer väl fler marknader. en sak är ju positiv, istället för att göra av med massor med pengar så tjänar jag pengar. de ee naaaajs!

jag hade velat träna idag, men det är bara barngympa idag :O och jag tror att jag är lite för stor för sånt... ska gå på step up/styrka-passet imorn. jag kommer att dö. men jag lär ju börja nånstans :P vill bli av med den där rackarns magen nu. nununununu!!!!

jag lyssnar på Liza Ekdahls nya album på spotify nu. jag har lite problem med vad jag ska lyssna på för musik, har ingen idé alls :S så nu lyssnar jag på henne. eller lyssnar ärnog att överdriva. har dte i bakgrunden. jag tänkte skriva att jag tyckte att det var bra musik, men det var mest bekvämt att ha i bakgrunden. alla låtar är på engelska.. och jag gillar nog henne bättre på svenska. iallafall några låtar.

onödigt inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar