onsdag 16 september 2009

syrran klagade på att det var längesen jag uppdaterade. och det var det ju. men hon brukar ju ha månaders uppehåll så jag tycker inte hon borde säga nåt =) men jag tänkte att jag skulle skriva lite ändå..

sitter och halvkollar på Efter Tio samtidigt som jag grejar med datorn. Björn Ranelid och Jan Guillou är gäster. jag stör mig på björn ranelid, tror att han sover i solen på dagarna istället för i sängen på nätterna. han ser så löjlig ut med sitt gula hår och vita rynkor och den orangerosa hyn. haha och jan guillou hatar verkligen granelid :P eller iallafall hans författarskap.
åhh vad granelid är stolt över att en person tatuerat in en grej han skrivit. "men det är ju inge märkvärdigt.." säger han sen..haha! helt okej att vara stolt över nå sånt. men å sen säga att det inte är nå märkvärdigt XD sen har han ful dialekt också.
blö vilka tråkiga gäster det var malou dragit dit idag. nu blev det plura. han har gjort en kokbok.
okej, nu ska jag sluta prata om efter tio :P det är inte så spännande.

jag funderar på om jag ska gå och äta i skolan eller inte.. lunchen är halv tolv. men min lektion börjar inte för än halv ett. fast kan ju börja tidigare och gå tidigare iofs. har matte...
jag tror att jag stannar hemma och äter nån slags brunch. fil med russin och nåt mer. och en knäckemacka med ost och paprika. muuums!! jag är helt galen i gul paprika. såå gott!
nu blev jag att tänka på vad vi ska laga för mat sen när jimmy kommer hem.
tänkte köpa lax eftersom det var så billigt på ica nu. men vad ska jag göra med den? eller vad ska jag göra till? laxen steker jag väl bara. det känns onödigt att göra nåt annat med så god fisk =) potatis kanske....

men shit... tråkigaste blogginlägget nånsin :P haha... det var inte ens roligt att skriva.

nu ska jag göra frukost. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar