onsdag 17 november 2010

Ommöblering av vardagsrummet

Igår möblerade vi om halva vårt vardagsrum. Det blev superfint!
Det blev mycket med enhetligt med alla mörka möbler och inte en rödbrun bohylla bland alla dessa =) Det är aningen provisoriskt där vid byrån, där ska julgranen snart stå =)

Behöver lite nya fina gardiner bara.. det blir bara så rackarns dyrt, det är tre fönster som ska ha. Vi funderar på om inte kappor vore bra, men det är inte så himla fint tycker jag ... Vi får väl fynda gardiner på mellandagsrean kanske. Jag tänkte försöka fynda en laptop på mellandagsrean. Med min stooora inkomst går väl det prima! eller inte.. Men den här är så gott som död. Igår höll jag på att bryta ihop för att den vägrade starta. Ingången till adaptern är trasig. Vet inte vad det heter men jag hoppas nån fattar vad jag menar. Om nån vet ifall det går att fixa så blir jag glad, men det verkar vara väldigt bökigt och det är nog inte värt att lämna in på lagning.. Eller jag vet inte.

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till biblioteket och sen på möte.

Bilder på vardagsrummet efter ommöbleringen =) skulle haft före-bilder också egentligen men tänkte inte på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar