onsdag 3 november 2010

Grå inredningskatt






Himla tråkigt väder idag också.

Jag sitter i köket och lyssnar på radio med Goomba. Marley springer runt och kurrar och ser ut som att hon helst vill ligga i knäet och bli klappad. Men jag vet bättre, hon vill bara att jag ska prata med henne :P Då blir hon ännu gladare och kurrar ännu mer. Hon gillar verkligen inte närkontakt, hon blir som en spretig pinne om man tar upp henne.
Vi har en liten teori om det här. Om några år, när hon blir gammal och för trött för att bete sig som en kattunge, då kommer hon vara vääärldens gosigaste missemjao och vilja ligga i knä hela tiden =)

Helgen var helt okej. på lördagen hade vi lite middag hemma hos Cilla, som nån kanske sett i inläggen under så bloggade jag lite under tiden =) Erika har höstlov så hon förärade oss med ett besök =) himla trevligt och god mat! sen blev det en liten stunds brasseri, men jag coh erika tyckte inte det var så givande där och jag hade inga pengar så vi hamnade på halloweenfest som vi inte planerat så vi var några av få som inte var utklädda (oplanerad mening som jag byggde om och som blev skitlång och konstig, den får vara det nu). Var ju synd, men det tar vi igen sen istället :D Det är så roligt med maskerad!!! :D
I söndags var jag med syrran när hon hade en visning i ludvika i världens finaste lägenhet. blev väldigt inspirerad så jag har planerat att vi ska plocka bort en massa saker så det blir mindre saker lite varstans. Sen hur resultatet blir återstår att se, vi gillar ju prylar :P
Syrran är återföräsljare av heminredningsproduter från ett företag som heter Living and room, massa fina saker! om nån är intresserad av att ha en visning kan man bara höra av sig till henne så fixar hon =)
Jag var bärhjälp skulle jag säga också. Hon har massa foglossning och får inte göra nånting egentligen så då behövde hon lite hjälp. Jag fick se den nya kollektionen och fick jättegod fika av värdinnan så det var ju helt okej =)

vilket svammel det blev :S Nu ska jag ta och äta lite yoghurt med smak av hjortron och äpple! mums!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar