söndag 14 november 2010

4 kilo lättare efter 6 dagar!


-4 kilo efter 6 dagar känns helt okej för mig =)

Men...


Cambridge funkar inte längre för oss. Jimmy får inte i sig en till sån påse alls längre utan att kväljas så han har börjat äta mat nu. Jag vill inte gå på Cambridge själv när han äter, det funkar inte riktigt, så jag har börjat trappa ner shakes och ätit lite mat ikväll. Vi gjorde kycklingfilé och paprika och gurka, supergott!! =)vet inte hur jag ska göra imorgon riktigt, men förmodligen blir det tre shakes då med plus ett mål mat på kvällen. Det är så de rekommenderar en upptrappning, så då lär jag väl göra det. Imorgon ska vi göra lasagne med zucchini istället för pastaplattor =) Vi ska nämligen dra ner på kolhydraterna. Har hittat ett bra sätt att äta som verkar himla bra. Vi är aningen skeptiska men öppensinnade och beredda att satsa! Vi har skapat en ny gemensam blogg till det här, där vi skriver om vår mat och lägger upp bilder på maten, kanske lite recept också, och så kommer man kunna se hur mycket/om vi fortsätter gå ned i vikt.
Vem vet, den här maten kanske inte alls funkar för oss, men vi ska iallafall prova! Jag har läst om så många som mått jättebra av det och gått ner massor i vikt så det är svårt att inte bli inspirerad.

Här finns info om dieten --> http://www.lchfrecept.com/
Low Carb, High Fat

Nu vet jag knappt vad jag skrivit men orkar inte läsa igenom nu.. Ska se på Wanted på tv nu =) Bra film!!



Kycklingfilé+gurka+paprika(+bönor+fetaost)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar