måndag 8 november 2010

Halloweenfest!


I lördags var det överaskningsmaskeradfest för Cilla som fyllde 20 år =) Himla kul var det!
Först var vi hemma hos oss och förfestade några stycken, sen åkte vi till finnfall. långt ut i ingenstans.
Jag klädde ut mig till katten från Alice i underlandet och Jimmy till Zombie. När vi hoppade in i bilen när syrran skulle köra oss till finnfall sa hon
" är du marley?" haha.. fel ju! :P
igår var jag sjuuukt trött. Jag trodde nästan att jag skulle dö där ett tag :P fy farao! men efter lite pizza och mycket kolsyrat vatten med citron så blev det bättre ^^

Idag var första dagen på vårt smala liv. Vi har börjat käka Cambridgekuren igen =) Vi är otroligt peppade och det känns skönt att göra nåt åt tjockheten :P
Men fy vad hungrig jag är :O Det var jag inte förra gången vi körde..
Många undrar nog varför vi gör det här igen, eftersom vi uppenbarligen gick upp allt igen. Men vi kände att det här är det snabbaste och mest drastiska sättet att gå ner i vikt och ändra vår livsstil. Och göra det ordentligt den här gången. Komme
r förmodligen hålla på längre än två veckor den här gången. Vårt mål just nu är att gå ren kur två veckor och sen äta lite kött och sen fortsätta rent och äta en gång i veckan, och då bara kött och grönsaker. Eller så gör vi så att vi äter ett mål mat om dagen då. Men vi får se hur det känns, nån sorts kombinerad kur blir det iallafall om två veckor =)
Vi blir båda inspirerade och peppade (och aningen tävlingsinriktade) av mina föräldrar som gått kuren i fem veckor nu =) de kombinerar nu men gick även de rent i två veckor. =)


Nu måste jag gå på toooaa!! man blir så kissenödig av att dricka så här mycket vatten!!



här är bild på mig och jimmy från i lördags



Jag vet inte vad som hänt med mitt hår, nån konstig lock mitt i pannan :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar