torsdag 21 oktober 2010

Örebro


Jag skrev ett jättelångt blogginlägg från telefonen när jag satt på bussen idag, precis när jag skulle ladda upp det så blev det nå fel så jag kunde inte ladda upp det och allt försvann. vad glad man blir då!

Det blev lång färd med buss idag. Vägarbete på vägen till linde och så vägarbete mitt inne i linde så vi fick åka omvägar genom.

När vi väl kom dit var vi och åt mat och jag gick iväg till Make up store där jag bokat tid för rådgivning eller vad man kallar det. Kurs kan man också säga.
Fick det i present när jag fyllde år i januari. Nu kom jag på att jag skrev nog en hel historia om det i förra inlägget. HAHA! Nej det gjorde jag nog inte, jag skrev nog det i inlägget som försvann... Ja men då vet ni nu iallafall. Visst borde jag nu kanske sudda de två senaste meningarna? Men jag struntar i det =)
Har väntat med den här kursen eftersom jag hade massor med foundation kvar då jag fyllde, så jag tänkte att jag tar slut på det först så jag inte har två i förråd. Sen blev det sommar och då blev jag brun, men visste att det är jag ju inte länge till när sommaren är slut. Och nu är jag blek så då passade det sig med en kurs och inhandling av smink =)
Kursen kostar 495:- och då får man produkter för hela den summan också =) asnajs! för mig blev det foundation, nån sorts concealer som tar bort allt rött jag har i ansiktet och så blev det en ögonbrynspensel =) Skulle absolut kunna göra om kursen igen fast då med partymake =)
Fick även ögonbrynen tillfixade, så nu är de fina. Fortfarande i princip lika feta som vanligt, men med lite mer form. gillar! extra bra när de är ifyllda.
Jag försökte ta en bild men eftersom det var en vardaglig makeup jag ville ha så syns det inte just nån skillnad på mina dåliga bilder. Så det blir bara en oseriös bild från tåget taget med mobilen =) Jag gillar proportionerna i bilden, stor näsa och pytteliten mun, det är väl det som är på mode nu?
Det var himla roligt och givande!

Nu ska jag låta Jimmy skriva nåt på sin blogg, han tar JÄTTELÅNG tid på sig.. :P
Men det är rätt gulligt, han bloggar ju! Han skriver lite finare än mig också, inte bara ord som ramlar ut hur som helst som här, de ramlar ut i rätt ordning! :P

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad är det för blogg Jimmy har egentligen, haha! Jag kommer inte in för att läsa den! Hahahaha!

    SvaraRadera