torsdag 28 oktober 2010

Ny webbläsare :D

One, two, one, two.. one, two, two.... three, two, two, three... yeeeees.... START!




Javisst, jag laddade ner Google Chrome idag. Funkar finfint.
Jag vill alltid kunna kolla fram dit jag ska fortast möjligt(vem vill inte det?), så att kunna skriva ett ord i addressfältet och komma dit jag ska, eller till googles sökresultat, är ju fantastiskt. Ofta funkade det också med Mozilla, men här har jag ju google-sökmotorn direkt istället för vid sidan =) Bekvämligheter :D
Hört att Mozilla inte är så säkert mot virus heller. Hoppas på att det här är det.
Gillar även att det är minimalt med onödiga knappar och extra sökrutor.
bara det som behövs.
Btw... Flikar kan vara bästa uppfinningen. Det finns ju i alla webbläsare nu men ville bara ha det sagt =)


Jag kom precis hem ifrån Ställdalen, har hälsat på mor och far. De är så duktiga, de har gått på Cambridge kur några veckor och gått ner massor i vikt och är verkligen överambitiösa i sitt motionerande. Båda har börjat springa typ varje dag och om inte det så värstinglånga promenader. Eller en kombination av de båda:P
Vi har iallafall blivit väldigt inspirerade och motiverade och ska nog också ge oss på kuren igen. Gick ju sådär sist... Vi var inte så duktiga på att hålla vikten som vi gick ner. För vi gick ner massor båda två. Så vi ska nog ge det en till chans. Har iallafall varit duktig den här veckan och hållit mig från godsaker och ätit enligt tallriksmodellen =)

Jag och mamma gjorde väääärldens godaste gratäng idag med blomkål, broccoli, paprika, purjolök och kassler. Hur gott som helst! skulle behöva göra sån i helgen tror jag :D Superdupergott blev det!

Nu ska vi nog kolla på lite Arkiv-X och mysa i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar