onsdag 13 oktober 2010

Jimmys blogg =)

Vi fixade blogg till Jimmy igår =)
HÄR hittar ni den!
Den är ascool!


nu ska vi äta lite kvällsmacka tror jag. jag ska ta mig den sista kåvepeninen för idag. En sprutt med supernässpray också kanske.

Var till doktorn idag med min huvudvärk som jag lidit av nu några dagar. Doktorn tröck skithårt på mina kinder, typ, och frågade om det gjorde ont. JAAAA, sa jag såklart! Var jag inte öm innan så blev jag det. Men jag är mycket glad över att jag slapp hals/näsprover. Sist jag tog halsprov gjorde jag nog blåmärken på sköterskan, rent reflexmässigt tog jag tag i hennes handled när hon track ner pinnen i halsen :P och hon fortsatte! Hårding till sköterska... O.O Men jag var också hård och fortsatte hålla i henne. Hmmm.. Tur jag slapp det den här gången :)

I vilket fall så sa Doktor Nezir, eller nåt sånt, att jag förmodligen hade bihåleinflammation som jag redan hade misstänkt. Så han skrev ut penicillin och nässpray med kortison i. skitdyr, den kostade 150:-. Av nån anledning skrev han ut 3 stycken åt mig ^^ men jag tog bara ut en som tur var, med tanke på priset :O
Nu ska jag bli kvitt huvudvärken!

Just ja, jag måste ju introducera mina nya knappar på den nya fina bloggen =) Om man tyckte att jag var lite extra kul, eller kanske skrev jätteintressant, eller kanske var det jättetråkigt? Sen är det nån mer knapp som jag inte minns tror jag, men de finns ju här alldeles under inlägget, bara å trycka! =) Helt anonymt!


De som brukar läsa min blogg (jag vet att det faktiskt är några få tappra som håller sig kvar trots stor frånvaro från min sida) kanske har noterat att jag gjort jättemånga stora bokstäver? :D Duktigt va?! Jag tänkte lära mig skriva så. Det är så mycket mer bekvämt att läsa då.


Sådärja! Nu har jag sagt det jag ville säga.
Hejdå!

1 kommentar:

  1. Passa dig för att ta den där nässprayen för länge. Jag tog den i en månad och sen var mina smelhinnor i näsan förstörda ( = jag kan ej ta vanlig nässpray för att jag blir att blöda näsblod på en gång) och ändå hade läkaren (någon på vårdcentralen i kopparberg) sagt att jag skulle ta den i två månader, men slutade som sagt efter en. Så var försiktig!

    SvaraRadera