måndag 7 februari 2011

loveliness in a little box


Haha! Man måste älska a-kassan och vårt envisa pappersland :P ... Fick idag brev om att jag varit med i a-kassan ett år och nu kan få inkomstrelaterad ersättning istället för grundbeloppet (woho!) ..Det stod även "sänd därför in intyg på vad du gjort sedan du blev medlem" .. det är ju det jag sysslat med sedan juni! lovely...

Jag ska ringa till dom imorgon. Inte kan dom mena att jag ska skicka in samma arbetsgivarintyg igen heller :O De har ju intyg på vad jag gjort de senaste 12 månaderna (förutom två magiska timmar)



Gjorde klart min bok idag med övningar i Visma administration, så jag ska göra den igen =) låter ju lajbans! Jag gjorde den på ca 3 dagar men det kommer gå fortare nu eftersom jag förhoppningsvis inte kommer stöta på lika många konstiga problem.
Rättså kul att sitta och greja med faktiskt. Lägger upp ett förateg som jag sen lägger in leverantörer, kunder, prislistor, artiklar och sen registrerar jag ordrar, fakturor och betalningar.

herrårå!


Bjuder på en bild på lite pyssel jag gjorde nån gång innan jul, två ljuslyktor och lite snöre och lim =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar