lördag 12 februari 2011

Extra röd


Sådär, nu är jag rödhårig igen =) Eller ja, det har jag väl varit länge nu, men nu är det rödare än på länge!

Jag har en bad-face-day idag så det blir en sån här knixig bild, men färgen syns rätt bra ändå =)



Min hy är verkligen värre än någonsin. Det blir till å investera i någon hudvårdspryl. ny foundation också kanske.
När jag smörjt in ansiktet med fukt så vill jag täcka de röda partierna på kinderna med min Yellow cover up från Make up store som hon där rekomenderade mig. Bara det att det är för torrt trots fuktgivaren och det blir liksom typ fnasigt. blääää.. funny funny! no no..

Jaja, jag är fin i håret iallafall.

Snart ska jag och Linn ha teaparty i biblioteket =) kommer lägga upp kort på tekannan här då när den kommit fram.

Mina nya muggar jag köpte igår var btw awesome att dricka kaffe ur :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar