fredag 4 februari 2011

Kakfat!

Fick presentkort av Jimmy på Marieberg, det funkar i alla butiker på hela stället! Kanonpresent säger jag =)
Efter skolan idag tog jag bussen ut dit. Var på jakt efter ett tårtfat egentligen men hittade inte på något sådant som jag gillade, men hittade istället det finaste kakfatet =) Har varit och sneglat på allt i den serien "Ett kungligt bröllop i Indien" av Lisa Bengtsson, tycker de är så fina! Älskar det stora stora fatet, men det finns ingen plats för det hemma hos oss :( Så det fick bli kakfatet som var nedsatt från 300 till 100 :) det blev också ett halsband med olika tunna berlocker i form av hjärtan och lyckomynt =)
Var in en sväng på MQ på lunchen och fick med mig ett par billiga strumpbyxor hem, också det handlade jag på presentkort fast det som jag fick förra året som det var jättemycket pengar på =)

Så jag har shoppat idag utan att ha gjort av med en enda krona =) inte ens buss och tåg betalade jag eftersom jag har busskort (som jag visserligen betalat nästan hälften på.. men ändå:))

Nu ska jag baka morotskaka fast i cupcakeform till morgondagens kalas :D




Kakfatet jag köpte finns längst ner till vänster i bilden =) Det stora fina fatet högst upp till vänster.. men ja, allt är så fint! Och reas ut nu till halva reapriset ^^Fanns bara ett kakfat kvar när jag hade tagit mitt =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar