fredag 11 februari 2011

Presenter! =)

Fick presentkort på Marieberg av både syrran och Jimmy, så idag har jag shoppat loss =)
Fick med mig en styck väska, en styck plånbok (VÄLBEHÖVLIGT!), två styck muggar ur samma serie som kakfatet jag köpte förra veckan, ett styck armband (stort!), en styck hårfärg, en styck ögonskuggepalett med många olika färger och så en styck tub med lila akrylfärg =)

ojijoj =) Jag har inte haft någon plånbok på hela vintern så det var väldig bra att jag hittade en bra sån.
Köpte mig en ordentligt röd hårfärg nu, nån ny sort som Shwartskopf (?) har kommit på med extra röd färg och extra hållbarhet och allt sånt. Hoppas det blir bra :O ... blir nog en färgning i helgen.


Och inte har jag blivit av med en endaste krona från kontot! =) (delvis pga att jag glömde visa-kortet hemma :P) Bara presenter! =)

Sen det här med överkonsumtion är ju såklart inget jag förespråkar, men jag kompenserar ganska bra genom att halva min garderob innehåller kläder+skor som jag köpt second hand =)



Katterna tyckte att det var jättekul att springa över köksbordet imorse. Så roligt att de tog med sig duken och allt som låg på bordet ned på golvet. Bland annat mitt nya fina kakfat som jag velat ha i ett halvår och som jag till sist köpte i fredags. Så det nedersta fatet gick i 4 delar.. Ska limma ihop det, men det blir inte lika fint som från början. Därför (ja.. därför, eller nåt) köpte jag två muggar ur samma serie nu idag, det var 70% på reapriset så betalade väl inte ens 20:- per mugg :P ångrade nämligen förra veckan att jag inte köpte de..

köpaköpaköpaköpa.... märkligt det där...

Var in på två apotek och frågade om tips om vad jag ska göra med mitt torra ansikte.. fick två olika tips såklart :P Vid det första så fick jag 4 provtuber med dag- och natt kräm och rengöring från Vichy. Det andra apoteket fick jag inga prover av, men däremot visade hon en kräm som de inte fått in än, men som jag absolut ska köpa när jag får råd och den kommit in. Den var från Cliniderm och hette Redness Rescue Target Cream
Haha, fint det blev. Var tvungen att leta reda på den på nätet för kom inte ihåg exakt vad den hette. Men den blir nog kanon till mig och mina torra och röda kinder =) Nu blev det knas med radavståndet också.. Lite variation =)

Självklart studerade jag innan vi åkte till Örebro, hade ju hemstudier idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar