onsdag 19 januari 2011

Skola?

Ja, min skola. en liten uppdatering då om hur det går för mig =)
Jag är ju som alltid inte sugen på att plugga, men det funkar. Just nu läser jag om hur man marknadsför sitt företag. Rätt intressant. Mycket mer intressant än bokföring iallafall -.-
Kanske tar tag i det sen, men det funkar inte att läsa något svårt och inte superintressant när jag inte är motiverad. Det här jag gör nu är något jag kan tänka mig arbeta med. Jag undrar varför vi inte läste eller närmade oss marknadsföring mer på gymnasiet på estet? Kanske vi gjorde det men att jag inte kommer ihåg? Jag känner iallafall att det hade varit kul att göra vissa av uppgifterna med alla de möjligheter och material som fanns där. Som det ser ut nu så får jag teckna i paint eller på kopiatorpapper och ta med färgpennor själv om jag vill det :P Annars bara beskriva med ord hur jag te x skulle utforma ett skyltfönster eller någon aktivitet.
Skoj iallafall =)


gissa vart jag hittade bilden??.... heh... var tvungen.
i min lärobok så hade de en bild på en busskur som ikea gjort om med soffa och mysigt men den här var roligare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar