söndag 30 januari 2011

Nypimpad blogg =)


blev trött på förra bloggdesignen s jag ändrade lite. hittade massa coola teckensnitt som var ascoola =) håller på att plocka ihop en ny header men kan inte riktigt bestämma mig om vilka bilder som ska få vara med, och det tar en helt evighet att föra över alla bilder från mobilen till datorn -.-

innan jag satte mig vid datorn så tog jag fram promenadskorna och skulle träna lite på min trappmaskin eller vad man vill kalla det. skulle dra fram den från väggen där den stod och lyckades på nåt sätt få ena trampan ur led, så nu rör den sig inte ur fläcken. den ena trampan funkar så skulle kunna köra på att träna bara vänstersidan O.o
nä.. skiter i det. jimmy skulle laga den när han kommer hem =)

är inte på nå vidare humör idag, trots det fina vädret.. därav den nya bloggdesignen.. orkar inte göra nå vettigt. som att städa.. det skulle verkligen behövas.

jag fyller år imorgon :S känns lite mysko. förra året vid den här tiden så höll vi på att fixa för fullt inför stor maskeradfest i bångbrofolkan. i år fyller jag 21 och det känns väl inte direkt som nåt att fira.. men det ska bli kul att baka en massa muffins och tårta nästa helg (tänkte ta det då istället för imorgon när jag ändå ska plugga hela dagen) och bjuda alla på =)

jag på nyår i fina nyårsklänningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar