tisdag 18 januari 2011

Beach 2011!!

närå, fy vad fult det låter. och klyschigt.
Men det är ju sant, med den maten vi äter blir det kanske bra beach 2011 :P
Fick tag på en "trappmaskin" idag som jag smått börjat lära känna ^^ ascoolt ju! Det sitter fast två gummiband med handtag så jag kan träna armar, axlar, bröst osv också =) trampade några minuter nyss bara för att prova och det kändes verkligen på den lilla stunden. imorgon blir det ordentligt. Jag hade tänkt pallra mig till aerobicklubbens core-pass idag, men det blev inte så och nu kanske jag stannar hemma och tränar helt och hållet =) maskinen kostade mig 150 rikstaler och träningskortgår på så mycket i månaden.
Nä för tillfället tror jg att det får bli hemmaträning =)

har kommit av mig helt med skrivandet känner jag, det började ju på att likna lite okej formuleringar och meningsuppbyggnader när jag uppdaterade flera ggr i veckan förut. kanske nåt jga borde fortsätta med.?
jag har kommit in i en liten period av att inte vilja dela med mig av allt. eller jag försöker iallafall att inte göra det. att inte skriva allt jag gör på fejan alltså. går sådär... men änsålänge har jag inte skrivit om stepmaskinen ^^ hehe.. därför skriver jag det här =)

såg att hela 7 personer kollat min blogg idag :O jag är imponerad med tanke på att jag knappt uppdaterat sen jul ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar