måndag 31 januari 2011

Biblioteket/kontoret är komplett!

Mormor och morfar bestämde sig för att göra sig av med sin närmare 30 år gamla skinnsoffa, så vi var snälla och tog tillvara på dom =) en tvåsits och en fåtölj, tresitsen åkte visst på tippen, den hade vi inte plats för.
Det blev awesome!! Supergamla men i fint skick utan några större slitningar =)
Katterna gillar =)

Jo å jag har ju fyllit år idag =) inget kalas idag utan det tar vi på lördag så jag hinner baka en massa smarrigt. Ändå har jag fått presenter idag, ett fint presentkort på Marieberg där jag får handla i vilken butik jag vill :D och så fick jag en Marimekko-skål :D
I like!

Jag och Jimmy gjorde smörgåstårta till bara oss nu ikväll :D finfint! och bara med massa nyttigheter och riktigt lchfbröd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar