onsdag 16 juni 2010

slut på plugget!

nu har jag gjort klart alla kurser jag börjat på :) känns otroligt skönt. jag tänker inte påbörja nåt nytt heller. såvida jag nu inte blir helt arbetslös och utan a-kassa i höst. men jag vill verkligen inte plugga. jobba ska man!
haha jag gjorde allt för att skjuta upp pluggandet idag :P åkte upp på byn med syrran och jimmy och jack och noel och fikade på loftet. sen gick vi till klädcity, ica och så en sväng till "tattoolex" och diskuterade lite om vad vi ska göra på min rygg härnäst =) antingen så blir det en geisha eller så blir det en solfjäder, eller både och ^^ får se vad han hittar på. han skulle rita litegranna och sen höra av sig. spännande :D
färg ska det bli iallafall. massor! gosh jag vill göra en hel backpiece.. :O men jag får väl ta lite i taget =) kanske inte kommer längre än övre ryggen heller till slut. men minst en till på ryggen får det bli :D:D:D skojigt med tatueringar!!

ja jo och så när jag kom hem så lagade jag lite mat, och medans jag gjorde det så började ett jättekul program på radion, "kyss min plysch" heter det(gay). så då var jag tvungen att lyssna klart på det innan jag började plugga. då var klockan sex på kvällen. då började jag väl till slut :P typ.. började lite och så tog jag en paus och kollade på ett avsnitt av "L Word". sen gjorde jag klart arbetet :D det var btw ett arbete i naturkunskap om vattenkraft. kanske jag borde nämnt tidigare?

jag skriver alltid det som kommer upp i huvet just när jag skriver, det där med att skriva en snygg text har aldrig varit min grej. därav min brist på stora bokstäver också.. texten blir så mycket skönare att läsa om det är stora bokstäver där det ska vara, men det är ju så träligt att trycka på den där knappen hela tiden.
jag använder iallafall punkt, komma och sånt där (där det ska stå "stor bokstav"^^)

nu ska jag och jimmy äta lite taaacos :D
eller en sån där tortilla med köttfärs å så in i ugnen och så sallad till det :D
yummi!!

gammal bild på mig med lååååångt rööött hår ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar