tisdag 1 juni 2010

en sån där tisdag

sov lite längre än planerat idag, som vanligt. men gör inte så mycket =)
syrran och noel kom hit nån gång mellan 11 och 12 för vi skulle vara barnvakt, som jag glömt bort helt :P men det gick bra ändå, vi gick över och hälsade på linn en sväng, noel tyckte att det var tråkigt här hemma. jag också.

sen när syrran sjungit klart (därför vi var barnvakt) så åkte jag och hon och noel hem till henne, jimmy gick och jobbade.
det hängdes tvätt och åts glass och korv en stund innan det bar av mot lindesberget. vår plan var att kolla på esteternas slututställning och köpa cambridgemat. halva planen funkade bra. de hade tagit ner utställningen idag precis innan vi kom dit, så himla tråkigt. men träffade iallafall min gamla bildlärare kajsa, och det var trevligt =) sen såg jag ju fina utbyggnaden litegrann, utifrån.

så nu har jag köpt ännu en kur cambridgemat. den här gången ska vi köra kombinerad kur, äta vanligt på helgerna och så i veckorna ett mål mat och tre kurer om dagen.

det blev en liten promenix nu på kvällskvisten, det var så himla skönt ute =) sommarluft.

det snurrar lite för mycket tankar i mitt huvud för att jag ska kunna somna nu fastän att jag är trött..
nu när jag skriver det här är klockan 23.35, jag började inlägget innan promenaden före nio nån gång, vet inte vad det blir för tid på inlägget sen och orkar inte kolla heller :P men redan vid nio brukar jag inte gå och sova ^^

ska bädda ner mig i soffan nu och kolla på när jimmy spelar röd död, han har börjar på single mode idag, så nu är det story med så det kanske blir mer spännande.
fast igår blev det rätt skoj ändå när han skulle jaga rätt på en massa olika djur för att få olika xp-grejer.
jaja...

natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar