fredag 23 juli 2010

jobbajobba :)

det har inte blivit mycket bloggande den senaste tiden. mycket jobb och mycket sol och bad :) ganska najs faktiskt :)
trivs jättebra på jobbet fortfarande. den här veckan har varit rätt lugn för min del, till skillnad mot förra veckan när en var sjuk. haha.. skitbra första vecka att vara själv på :P nä men det gick bra. några missöden blev det, men dom säger att det är sånt som händer, så då är det väl så. även om det känns jobbigt.

kommer inte ihåg vad jag skrev i förra inlägget, men skriver det ändå även om det står i förra, orkar inte kolla.
jag har blivit erbjuden ett annat jobb efter att det här vikariatet är slut :D inte på samma ställe utan nåt helt annat. fint som fan! heltid och inte tidsbestämt :) kanoners! jag fick jobbet genom arbetsfömedlingen faktiskt :P de fick mitt nr från dom och ringde mig, hade inte ens sökt. haha.. en del har tur. men man ska väl inte ropa hej innan man är inne i glashuset eller hur är det man säger? :)

nä nu ska jag gå och göra mig fin och undersöka vad kvällen har att erbjuda :)

hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar