lördag 10 juli 2010

introduktionsveckan slut!

ja, nu har jag helg efter min introduktionsvecka :) det har varit en bra vecka med en del att tänka på. men inte så mycket som det skulle kunnat vara. det kommer nog bli skitbra det här, det var kul att ringa och lägga in ordrar :) kul arbetskamrater har jag också.
blev erbjuden två veckor till i måndags också så det blir 6 veckor istället för 4. kanoners! så jobbar fram till mitten av augusti istället för bara hela juli.
idag har vi tvättid 13-20... yey! heh.. men så skönt att få allt tvättat, har ju knappt nå klän å ha på mej! O.o
ska iofs hämta ut ett paket på ica från laredoute :) hoppas på att få mina halsband snart också, de har fortfarande inte kommit, men det stod att det skulle vara ca två veckors leveranstid.

utställningen förra helgen blev lyckad, sålde en del trots att vi inte hade massor med besökare, vi var ju i finnfall :P men jag tror att det iallafall blev 50 pers på båda dagarna.

det här blev ju ett väldigt lamt inlägg.. men orkar inte skriva nå mer. hörs sen!

Goomba fick vara med på utställningen :)

1 kommentar:

  1. hallå där =D
    på min blogg just nu har jag en tävling som jag tycker att du ska vara med i! :)
    en tävling der du ska ta en sommrig bild och skicka in till mig, till min email. rubriken ska du döpa till SOMMARBILD så att jag vet att jag INTE ska slänga den, för mer info om denna tävlingen hittar du på denna länk http://igustafsson.blogspot.com/2010/07/info-om-blogg-tavlingen.html
    hoppas att du vill vara med.
    ha en bra dag, pussar och kramar.

    SvaraRadera